Potřebujete dobrou reklamu proto, aby vás bylo dobře vidět?
V tom případě se nejdříve důkladně zamyslete nad tím, jakou formu propagace zvolit. Záleží to především na tom, co nabízíte, jakou formou to děláte, a jaká je vaše konkurence. Mnohdy totiž ani drahá reklama nestačí – anebo je prostě zbytečně moc drahá, protože se celá věc dá zajistit mnohem jednodušším způsobem.
Napadlo vás třeba někdy, že by vás k úspěchu mohl přivést i jen zcela „obyčejný“ telefonní kontakt?
Ano, je to tak, i zajímavý, a především dobře zapamatovatelný telefon může rozhodnout o tom, zda si vás zákazník vybere, anebo dá přednost konkurenci.
V tomto případě je řeč o zlatých číslech. To jsou takové telefonní kontakty, které si snadno zapamatujete na první pohled. Jsou výjimečné a něčím specifické. Třeba opakující se kombinací číslic, postupkou, anebo jiným, na první pohled jasně patrným vztahem. Zkrátka vás takový telefon zaujme, jakmile jej poprvé uvidíte.
A to se může hodit v několika situacích. Třeba když vám jde o prestiž a chcete dát zákazníkům najevo, že u vás mohou vždy očekávat něco víc.
Do zlatého čísla můžete investovat stejně, jako do jiných komodit, protože je jich omezené množství, a tak se vám časem zhodnotí.
A velkou výhodou se takový telefonní kontakt stane ve chvíli, kdy se potřebujete jasně zviditelnit v bohaté nabídce stejných služeb na trhu – v takovém případě platí, že ten, kdo zákazníky zaujme, vyhrává.
Když si váš telefon zákazníci jasně a okamžitě zapamatují, tak ho snadno a zpaměti vytočí vždy, když to bude potřeba. A to je velká konkurenční výhoda, protože kdyby kvůli potřebnému kontaktu museli vyrazit do nějakého adresáře anebo na internet, snadno se může stát, že je osloví konkurence a vy máte po zakázce.
Navíc, mít VIP telefon nemusí nutně znamenat, že zaplatíte stovky tisíc korun, anebo ještě víc – skvělou kombinaci si můžete pořídit i za pár tisícovek.