Věnujte pozornost i letákům

Otevření nové prodejny, galerie, nebo upozornění na připravovanou výstavu, nebo na jinou akci, o které byste chtěli veřejnost informovat, se rozhodně neobejde bez perfektně připraveného letáku . A to nejen obsahem, ale i vhodným provedením!

tiskárna

I laik si poradí snadno

  • Dostali jste za úkol informovat veřejnost o firemní nabídce služeb?
  • Potřebujete vytvořit opravdu kvalitní propagační materiál?
  • Má mít tento propagační materiál vysokou úroveň?

Přestože není Vaší hlavní pracovní náplní propagační činnost, můžete to zvládnout hravě. Je hned několik variant, které nezatíží Vaši kapsu, a přitom splní účel. Nabídnout potenciálním, ale i stávajícím hostům, nebo zákazníkům vytištěný leták, který bude mít úroveň, je tím nejjednodušším způsobem, jak je oslovit, ale také, jak předat dál potřebné informace.
Postupujte logicky a máte to
Leták může mít několik obměn. V první řadě záleží na tom, kolik chcete investovat. Potom je podstatné, co všechno chcete sdělit a o čem informovat. A teprve potom se začněte zabývat technickým provedením letáku. Formát, gramáž papíru, druh papíru, barevnost, fotografie, vlastní text a jeho rozvržení.