Otevření nové prodejny, galerie, nebo upozornění na připravovanou výstavu, nebo na jinou akci, o které byste chtěli veřejnost informovat, se rozhodně neobejde bez perfektně připraveného letáku . A to nejen obsahem, ale i vhodným provedením!
I laik si poradí snadno
- Dostali jste za úkol informovat veřejnost o firemní nabídce služeb?
- Potřebujete vytvořit opravdu kvalitní propagační materiál?
- Má mít tento propagační materiál vysokou úroveň?
Přestože není Vaší hlavní pracovní náplní propagační činnost, můžete to zvládnout hravě. Je hned několik variant, které nezatíží Vaši kapsu, a přitom splní účel. Nabídnout potenciálním, ale i stávajícím hostům, nebo zákazníkům vytištěný leták, který bude mít úroveň, je tím nejjednodušším způsobem, jak je oslovit, ale také, jak předat dál potřebné informace.
Postupujte logicky a máte to
Leták může mít několik obměn. V první řadě záleží na tom, kolik chcete investovat. Potom je podstatné, co všechno chcete sdělit a o čem informovat. A teprve potom se začněte zabývat technickým provedením letáku. Formát, gramáž papíru, druh papíru, barevnost, fotografie, vlastní text a jeho rozvržení.
Není na škodu zvolit takovou společnost, která Vám nakonec letáky bude tisknout, zda nabízí také službu, s jejíž pomocí uvedete propagační leták do konečné podoby. Je důležité, aby bylo vše potřebné uvedeno, ale také forma odpovídala Vašemu záměru. Na tom všem závisí úspěšnost propagace Vaší nabídky.
Jestli zvolíte jednoduché provedení, nebo jakkoliv skládané, to už bude součástí Vašich plánů s tím, jakým způsobem hodláte veřejnost oslovit a nalákat. Každopádně s levným tiskem letáků dosáhnete očekávaného úspěchu. Bude-li dokonale promyšlený. Bude-li dokonale provedený. A toho se u odborníků obávat nemusíte, že by snad došlo k nějakým nesrovnalostem.